• 06-02-2018, 16:16:45
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Skype devri bitti gibi gelmeyen gitmeyen istekler donmalar takılmalar hele win10 ile tamamen bittiğini düşünüyorum forum olarak telegrama adım atılmalı mı sizce
  • 06-02-2018, 16:30:14
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Çoğu zaman arkadaş listesine yeni birini eklemeye çalıştığımda kişiyi bulamıyor, mesajlar gitmiyor gelmiyor.
    Microsoft çözmesi gerekiyor bunu.
  • 06-02-2018, 16:31:40
    #3
    dogru soylüyorsun kardeşim
  • 06-02-2018, 16:32:57
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Nerde o eski MSN
  • 06-02-2018, 16:33:59
    #5
    msn daha güzeldi titreşim yollardık kendi emojilerimizi yapardık. hele bir de ne dinliyorum özelliği vardı hey gidi günler..
    keşke msn geri dönse
  • 06-02-2018, 16:34:03
    #6
    hiç ısınamadım zaten. msn messenger geri gelsin.. mobil uygulaması da çıksın. teşekkürler
  • 06-02-2018, 16:36:12
    #7
    sürekli update isteyen, ne yaptığı belli olmayan, butonları çok karışık bir uygulama. Discord candır.
  • 06-02-2018, 16:47:23
    #8
    Kurumsal PLUS
    Siz hàla telegrama geçmediniz mi ?
  • 06-02-2018, 16:48:18
    #9
    Microsoftun hangi işi düzgün olduki bu zamana kadar. Bing i yaptılar battı. nokia satın alıp kendi işletim sistemlerini yaptılar battılar. her windows işletim sistemi hatalarla dolu. bu işleri en iyi yapan google ekibi.