Skype devri bitti gibi gelmeyen gitmeyen istekler donmalar takılmalar hele win10 ile tamamen bittiğini düşünüyorum forum olarak telegrama adım atılmalı mı sizce
Microsoftun hangi işi düzgün olduki bu zamana kadar. Bing i yaptılar battı. nokia satın alıp kendi işletim sistemlerini yaptılar battılar. her windows işletim sistemi hatalarla dolu. bu işleri en iyi yapan google ekibi.