Konu
Skype devri bitmek üzere gibi
06-02-2018, 16:33:59
#5
hackerdot
msn daha güzeldi titreşim yollardık kendi emojilerimizi yapardık. hele bir de ne dinliyorum özelliği vardı hey gidi günler..
keşke msn geri dönse