• 10-07-2018, 16:28:36
    #19
    The_Memo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben skype web üzerinden kullanıyorum (malum programı pc'yi aşırı kasıyor) kişi bulunmuyor, mesaj sorunu vs bi ton hatalarla dolu
    telegram veya başka bir platforma geçmenin bencede vakti geldi.
    telegram kullanan ve telefonunda yakalatan namaz kılan birisiyse ı ş id damgası vuruluyor bilginiz olsun ve rusya rahatlıkla bilgilerinize ulaşıyor. bence msn gibi bir şey üretilmeli türkiyede. yeni nesil artık bilmiyor msn soruyosun o nedir diyor



    Holytouch adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hiç ısınamadım zaten. msn messenger geri gelsin.. mobil uygulaması da çıksın. teşekkürler
    mobil uygulaması vardı biz kullanıyorduk millet nasıl yaptığımızı öğrenmek için 4 dolanıyordu etrafımızda
  • 10-07-2018, 16:52:05
    #20
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Feyyaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    telegram kullanan ve telefonunda yakalatan namaz kılan birisiyse ı ş id damgası vuruluyor bilginiz olsun ve rusya rahatlıkla bilgilerinize ulaşıyor. bence msn gibi bir şey üretilmeli türkiyede. yeni nesil artık bilmiyor msn soruyosun o nedir diyor





    mobil uygulaması vardı biz kullanıyorduk millet nasıl yaptığımızı öğrenmek için 4 dolanıyordu etrafımızda
    Hocam rusyanın kendisi telegramı yasaklamıştı nasıl erişebilsinler? Bazı şeylerde çok fazla paronayağız bence ülke olarak. Yani rusya benim orada verdiğim teklif formunu görse, ne bileyim insanlarla goygoy yaptğımı görse ne olacak. Dünyayı kurtarmıyoruz şahsen zaten biz Telegramda

    https://www.digitaltalks.org/2015/12...-durov-kimdir/ durovu açıklayan bir makale mevcut burada.
  • 27-08-2019, 12:01:24
    #21
    ne günlerdi tanıştın hatunun msn alırdık
    msn sky devam ederdik
    ah ah ah web cam ağzı olsada konuşsa konuşamaz bip bip bip
    cehennemde yanacağım ateşim bolsun