Feyyaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
telegram kullanan ve telefonunda yakalatan namaz kılan birisiyse ı ş id damgası vuruluyor bilginiz olsun ve rusya rahatlıkla bilgilerinize ulaşıyor. bence msn gibi bir şey üretilmeli türkiyede. yeni nesil artık bilmiyor msn soruyosun o nedir diyor





mobil uygulaması vardı biz kullanıyorduk millet nasıl yaptığımızı öğrenmek için 4 dolanıyordu etrafımızda
Hocam rusyanın kendisi telegramı yasaklamıştı nasıl erişebilsinler? Bazı şeylerde çok fazla paronayağız bence ülke olarak. Yani rusya benim orada verdiğim teklif formunu görse, ne bileyim insanlarla goygoy yaptğımı görse ne olacak. Dünyayı kurtarmıyoruz şahsen zaten biz Telegramda

https://www.digitaltalks.org/2015/12...-durov-kimdir/ durovu açıklayan bir makale mevcut burada.