telegram kullanan ve telefonunda yakalatan namaz kılan birisiyse ı ş id damgası vuruluyor bilginiz olsun

ve rusya rahatlıkla bilgilerinize ulaşıyor. bence msn gibi bir şey üretilmeli türkiyede. yeni nesil artık bilmiyor msn soruyosun o nedir diyor

mobil uygulaması vardı biz kullanıyorduk

millet nasıl yaptığımızı öğrenmek için 4 dolanıyordu etrafımızda
Hocam rusyanın kendisi telegramı yasaklamıştı nasıl erişebilsinler? Bazı şeylerde çok fazla paronayağız bence ülke olarak. Yani rusya benim orada verdiğim teklif formunu görse, ne bileyim insanlarla goygoy yaptğımı görse ne olacak. Dünyayı kurtarmıyoruz şahsen zaten biz Telegramda
https://www.digitaltalks.org/2015/12...-durov-kimdir/ durovu açıklayan bir makale mevcut burada.