Microsoftun hangi işi düzgün olduki bu zamana kadar. Bing i yaptılar battı. nokia satın alıp kendi işletim sistemlerini yaptılar battılar. her windows işletim sistemi hatalarla dolu. bu işleri en iyi yapan google ekibi.