• 23-02-2013, 15:18:43
    #19
    CakirTurk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Müyap'ı övüyorum evet çünkü bu ülkede insanların haklarını hırsızlardan koruduğu için övüyorum! "Korsan = Hırsızlık"
    eğer siz bir yazılımcı olsaydınız ve ben sizin "lisanslı sattığınız yazılımı" cracklayıp paylaşsaydım siz ne düşünürdünüz? aman yaa boşver mi derdiniz yoksa hakkınızı mı arardınız?

    sırf kendi çıkarlarınızla çelişen bir kurumu suçlayamazsınız.
    "siz bir yazılımcı olsanız" cümlesinden beni tanımadığını anlıyorum.

    herneyse konu o değil, senin kafan iyi galiba, kimin lisansını crackleyip paylaşıyoruz biz kardeşim ? EMBED kodunun mantığından bihaber misin sen ? Burada bir kurumu övecem diye saçma sapan şeyler yazmana gerek yok. Biz korsan yayın yapmıyoruz, hırsızlık ta yapmıyoruz, büyük sitelerin bize vermiş olduğu API leri kullanıyoruz. Git biraz araştır önce embed nedir ne işe yarar, api nedir neden verilir falan.
  • 23-02-2013, 15:28:30
    #20
    o zaman gitsin ana siteye ihtar çeksin. Ana siteyi banlasın. Anlamiyorum adamlar embed veriyorlar api veriyorlar onlara birşey olmuyor ama kullananların başı ağrıyor çok saçma bir durum.
  • 23-02-2013, 21:29:44
    #21
    Üyeliği durduruldu
    fatal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    "siz bir yazılımcı olsanız" cümlesinden beni tanımadığını anlıyorum.

    herneyse konu o değil, senin kafan iyi galiba, kimin lisansını crackleyip paylaşıyoruz biz kardeşim ? EMBED kodunun mantığından bihaber misin sen ? Burada bir kurumu övecem diye saçma sapan şeyler yazmana gerek yok. Biz korsan yayın yapmıyoruz, hırsızlık ta yapmıyoruz, büyük sitelerin bize vermiş olduğu API leri kullanıyoruz. Git biraz araştır önce embed nedir ne işe yarar, api nedir neden verilir falan.
    seni tanımaya ihtiyacım yok

    "bir benzetmeyi anlayamadığını görünce yeteri kadar tanıdım" merak etme


    müyap'ın hak sahibi olduğu içeriği aracı kurumlarla (dailymotion, yt vs) paylaşması müyap ve aracı kurum arasındaki konudur.
    aracı kurum'un bu içeriği kullanıcıları ile paylaşması aracı kurum ve kullanıcı arasındaki bir konudur.

    aracı kurum müyap'ın verdiği izinler dahilinde video yayınlama hakkına sahiptir.

    Embed örneğine gelecek olursak herhangi bir müyap videosunun embed kodunu yt üzerinden alın, ya da bir örnekle ben vereyim:
    http://www.youtube.com/embed/NdBRVEPk8vQ

    sonuç?
    müyap kendi yüklediği videolarda "EMBED'e izin vermiyor"

    bunu anlayamayacak durumdaysanız ne söylesem boş...
  • 24-02-2013, 00:41:12
    #22
    CakirTurk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    seni tanımaya ihtiyacım yok

    "bir benzetmeyi anlayamadığını görünce yeteri kadar tanıdım" merak etme


    müyap'ın hak sahibi olduğu içeriği aracı kurumlarla (dailymotion, yt vs) paylaşması müyap ve aracı kurum arasındaki konudur.
    aracı kurum'un bu içeriği kullanıcıları ile paylaşması aracı kurum ve kullanıcı arasındaki bir konudur.

    aracı kurum müyap'ın verdiği izinler dahilinde video yayınlama hakkına sahiptir.

    Embed örneğine gelecek olursak herhangi bir müyap videosunun embed kodunu yt üzerinden alın, ya da bir örnekle ben vereyim:
    http://www.youtube.com/embed/NdBRVEPk8vQ


    sonuç?
    müyap kendi yüklediği videolarda "EMBED'e izin vermiyor"

    bunu anlayamayacak durumdaysanız ne söylesem boş...
    e biz ne diyoruz ? sen nasıl anlıyorsun cümleleri anlamış değilim, saçma sapan yazmaya devam ediyorsun, müyap paylaştıgı videoların hepsinde bu ayarı açsın biz de otomatik olarak zaten PAYLAŞAMAMIŞ oluruz, kendi dışında upload edenleri de sildirsin, otomatik olarak bizim sitelerden de KALKAR, anlatabildim mi ?

    Ama kalkıp ta EMBED kullanamazsın kardeşim demek ne kadar saçma sapan bir şey.

    Müyap yönetiminin bu kadar sığ kafalı olması ne kadar üzücüyse, böyle bir webmaster forumunda onlar gibi düşünen birisinin olması da o kadar üzücü . Konumu kirletmezsen sevinirim, diyeceğin bir şey varsa pm at.
  • 24-02-2013, 03:31:13
    #23
    Üyeliği durduruldu
    fatal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    e biz ne diyoruz ? sen nasıl anlıyorsun cümleleri anlamış değilim, saçma sapan yazmaya devam ediyorsun, müyap paylaştıgı videoların hepsinde bu ayarı açsın biz de otomatik olarak zaten PAYLAŞAMAMIŞ oluruz, kendi dışında upload edenleri de sildirsin, otomatik olarak bizim sitelerden de KALKAR, anlatabildim mi ?

    Ama kalkıp ta EMBED kullanamazsın kardeşim demek ne kadar saçma sapan bir şey.

    Müyap yönetiminin bu kadar sığ kafalı olması ne kadar üzücüyse, böyle bir webmaster forumunda onlar gibi düşünen birisinin olması da o kadar üzücü . Konumu kirletmezsen sevinirim, diyeceğin bir şey varsa pm at.
    Olaylara "dik kafalı" olarak bakmaya devam ediyorsunuz. Eğer yazdıklarım "forum kuralları" dahilinde değilse report edip sildirirsiniz. "Gerçekleri duymak" zorunuza gidiyorsa böyle bir konu açmazsınız.

    Burada söz konusu olan sadece müyap kurumu değildir. İnsan emeğidir. En nihayetinde Müyap kurumu Şarkıcıların haklarını korumak için kurulmuş bir kurumdur.
    Konuyu "youtube bana embed kodla siteme eklememe izin veriyor" ben istediğimi yaparım, ali kıran baş kesen benim şeklinde bir edayla lehinize çevirmeye çalışıyorsunuz. Size birşey dememe gerek yok...

    Umarım o videoları kaldırmazsınız ve müyap tarafından size karşı "maddi manevi" tazminat davası açılır ve o videolardan kazandığını üç beş kuruşun kat be kat fazlasını geri ödersiniz. Ancak böyle akıllanacaksınız sanırım...
  • 07-03-2013, 14:19:37
    #24
    Fatal üstadımızdır, bir çok video sitesininde facebook video sorununa ilk müdaheleyi eden kişidir, video sitesi sahipleri sanırım halen daha kendisine teşekkür ediyorlardır.

    Konuya gelince, banada aynı şekilde tekrar uyarı geldi, 30 k'lık sitem 2012 yılı başlarında yine muyap tarafından ihtarname ile uyarılmıştı.Bahsi geçen excel dosyasında listeyi indirmiş ve yaklaşık 5-6k video silmiştim. Bunun için bir yazılımcı arkadaştan yardım almış ve güzel bir sistem yaptırmıştım çünkü arada alakasız videolarda gidiyordu.Ama hitim neredeyse 5k ya kadar düşmüştü.

    Yine aynı uyarıyı aldım bu sefer silmeyi düşünmüyorum çünkü zaten google ile zor başa çıkıyoruz, yeniden bu videoları tespit etmek ve silmek siteyi ipe dizmek olur.

    Gelen uyarı mailinin ve o videoya girişlerin ipsi mevcut mu ? İp aralığını engellemek çözüm olabilir mi ?
  • 07-03-2013, 14:26:53
    #25
    Buna Benzer Elimde İlgili Bir Dava Dosyası Var Yapmanız Gereken Gelen Maili Geri Dönüş Yaparak Telif Hakkı idda edilen videoları kaldırmak olacak zorlu bir iş olduğu beli ama yapacak bir şey yok.Bu duruma benzer dosya ile hala iki taraf arasında iletişim halindeyim Kolay bir iş değil.İhtara aldırmamazlık sakın yapmayın.
  • 19-04-2013, 13:49:51
    #26
    Misafir
    ingilizcesi iyi olan biri bu konuda google e mail atsa burada kararlaştırıp?
    çünkü fatal ın dediği gibi biz kaçak göçek iş yapmıyoruz normalde bu youtube ile muyap ın arasındaki problemdir ama cezasını biz çekiyoruz...
  • 19-04-2013, 19:02:56
    #27
    Muyapla defalarca görüşmüş bir kişi olarak sana yorumları getireyim.

    1 Müzik videolarının tamamını kaldırman gerekiyor.

    2 Emped konusunda ben emped koyuyorum diye düşünüyorsan muyapın nasıl haklı oldugunu sana söyle anlatayım.

    Emped'leri hobi olarak kisisel olarak Twitter'da Facebook'da ya da x y z noktasında 1-2 tane paylasıyorsan sorun yok zaten.

    Ancak sen youtube'den ya da x noktadan tum empedleri toplayip cıkar saglıyorsan burada eserlerin teliflerini ihlal etmiş oluyorsun, e sen hobi olarak toplamadın herhalde bu kadar videoyu ? neden topladın hit yapmak para kazanmak için dolayısı ile empedde olsa adamların urununden para kazanma peşindesin.

    e haliyle muyap bi gel aslanım benim param nerede der,

    bu paralelden bakarsan muyap haksız mı ? sen kendin cevapla.