Müyap'ı övüyorum evet çünkü bu ülkede insanların haklarını hırsızlardan koruduğu için övüyorum! "Korsan = Hırsızlık"
eğer siz bir yazılımcı olsaydınız ve ben sizin "lisanslı sattığınız yazılımı" cracklayıp paylaşsaydım siz ne düşünürdünüz? aman yaa boşver mi derdiniz yoksa hakkınızı mı arardınız?
sırf kendi çıkarlarınızla çelişen bir kurumu suçlayamazsınız.
"siz bir yazılımcı olsanız" cümlesinden beni tanımadığını anlıyorum.
herneyse konu o değil, senin kafan iyi galiba, kimin lisansını crackleyip paylaşıyoruz biz kardeşim ? EMBED kodunun mantığından bihaber misin sen ? Burada bir kurumu övecem diye saçma sapan şeyler yazmana gerek yok. Biz korsan yayın yapmıyoruz, hırsızlık ta yapmıyoruz, büyük sitelerin bize vermiş olduğu API leri kullanıyoruz. Git biraz araştır önce embed nedir ne işe yarar, api nedir neden verilir falan.