e biz ne diyoruz ? sen nasıl anlıyorsun cümleleri anlamış değilim, saçma sapan yazmaya devam ediyorsun, müyap paylaştıgı videoların hepsinde bu ayarı açsın biz de otomatik olarak zaten PAYLAŞAMAMIŞ oluruz, kendi dışında upload edenleri de sildirsin, otomatik olarak bizim sitelerden de KALKAR, anlatabildim mi ?
Ama kalkıp ta EMBED kullanamazsın kardeşim demek ne kadar saçma sapan bir şey.
Müyap yönetiminin bu kadar sığ kafalı olması ne kadar üzücüyse, böyle bir webmaster forumunda onlar gibi düşünen birisinin olması da o kadar üzücü . Konumu kirletmezsen sevinirim, diyeceğin bir şey varsa pm at.
Olaylara "dik kafalı" olarak bakmaya devam ediyorsunuz. Eğer yazdıklarım "forum kuralları" dahilinde değilse report edip sildirirsiniz. "Gerçekleri duymak" zorunuza gidiyorsa böyle bir konu açmazsınız.
Burada söz konusu olan sadece müyap kurumu değildir. İnsan emeğidir. En nihayetinde Müyap kurumu Şarkıcıların haklarını korumak için kurulmuş bir kurumdur.
Konuyu "youtube bana embed kodla siteme eklememe izin veriyor" ben istediğimi yaparım, ali kıran baş kesen benim şeklinde bir edayla lehinize çevirmeye çalışıyorsunuz. Size birşey dememe gerek yok...
Umarım o videoları kaldırmazsınız ve müyap tarafından size karşı "maddi manevi" tazminat davası açılır ve o videolardan kazandığını üç beş kuruşun kat be kat fazlasını geri ödersiniz. Ancak böyle akıllanacaksınız sanırım...