Arkadaşlar BSA denetimleri hakkında bilğili kimseler acaba var mı burada bu gün bir telefonla tüylerim tikeldi yeminle direkt cezalar paralar v.s diyince adımı unuttum o derece. Kısaca durumu özetlemek gerekirse.
Ofisimde 4 ad makine var makinelerim Windowsları lisanslı sıkıntı yok office programınıda openoffice olarak kullanıyorum bunda da bildiğim kadarıyla sıkıntı yok. Gel gelelim 3 makinemizde Adobe Yazılımları var ve bunlar lisanssız bunları zaten hemen uçuruyorum komple pc leri fortmatlayacağımda bu adamların denetleme mantıkları nelerdir. Nerelerden anlayacaklar benim kullanıp kullanmadığımı?
Bilenler gelinde bi beyin fırtınası yapalım.
(
ve bu şekilde extra masraflar ortaya çıkıyor...