Adobe'nin uygulaması bildiğim kadarıyla gelip tespit ediyorlar, sonra size süre tanıyorlar, tanınan süre içerisinde korsan yazılımlarınızı lisanslarsanız, sorunsuz olarak durumu atlatıyorsunuz...
Eğer lisanslamaz veya kafa tutarsanız kozlarınızı mahkemede paylaşıyorsunuz, %100 kaybediyorsunuz

ve bu şekilde extra masraflar ortaya çıkıyor...