telefon açtıklarına göre lisanssız kullandığını biliyorlar veya belgelemişler demektir senin için tek çare lisanlarını almak olacaktır galiba sanırım merak erme bildiğim kadarıyla hemen ceza vermiyorlar lisanlarını tamamlamak için belirli bir süre veriyorlar diye okumuştum biryerlerde ama nerede dersen inan unuttum