Allah bsa kimseye denetimi göstermesin.

Tarafsız olduklarına ve tek amaçlarının korsanı önlemek olduğuna inanmadığım bir kuruluş.(Belki öylelerdir. Şahsi olarak inanmadım)

Ki şuan nasıldır bilemiyorum ama korsanla, korsan kullanarak savaşan bir kuruluş olarak adını gazetelere yazdırmış bir kurum.
http://www.hurriyet.com.tr/e-yasam/5249435.asp?gid=54

Uygulamaları herkezde bir değil bugüne kadar gördüğüm kadarı ile. Kiminde anlık kiminde önceden bildirimle geliniyor. Özellikle ihbarlar 1. sırada.

Geçtiğimiz günlerde şehrimiz ticaret odasındanda bildirim geldi kontroller yapılmakta diye. Çok şükür lisanssız kullanmıyoruz ürünleri ancak piyasamızın alım gücü ve lisans ücretlerini göz önüne aldığımızda uçurum var.

Ceza uygulanırsa güzel rakamlar yazıyorlar. Allah milletimizin yardımcısı olsun