Cagatayh adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Umarım Kaldırmışındır Reklamlarını

Dün Hiç Kullanmadığım Msn Adresine Bu Eleman Ekledi Hitin Kaç Tekilin Kaç Reklam Vericem Dedi Bende Heheehe Dedim Salladım Sonra Bakim Bu Kim Ne Ayak Diye Önce Whois Bilgilerine Baktım Sonra Google Amcadan Araştırdım Bu Sonuclar Cıktı
https://www.r10.net/reklam-alimi-rekl...yesizligi.html
http://www.wardom.org/web-sitenize-b...im-t47928.html
http://www.ircforumlari.net/banner-d...i-t24446.html?
R10'da Şuanda Kullandığı Üyelik Adı (Emin Değilim Ama Budur) https://www.r10.net/members/myloves.html
Elemanın Adı Osman Sanırım
Saten Benin Sitenin Eski Db sini Kullanıyor Şuanda Eleman Uyuz Oldum Yazdım Nerden Aldın Kim Verdi Dedim Ben Bankaya Gidiyorum Görüşürüz Dedi Çıktı Gitti
Saat 21:00 Olmuş Eleman Hala Bankadaydı Yazdım Tık Yok Az Bekleyin Birazdan Gelir Yeni Kurbanlarını Aramaya
