Cagatayh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bugün eklediler kendileri. Siteme reklam vermek için. Banner vs. verdiler bugün ücret yatar siz banneri ekleyin dediler. Ekledim şimdi geldim para yatmamış. Yoğundum yatıramadım siz banneri ekleyin yarın yatıracağım vs. demeye başladı. Siz illa banner koyun yarın eklicem vs.

Biliyorum yarın da göndermeyecek para

Bu msn adresi eklerse dikkat edin. Zaman törbüsü

Umarım Kaldırmışındır Reklamlarını

Dün Hiç Kullanmadığım Msn Adresine Bu Eleman Ekledi Hitin Kaç Tekilin Kaç Reklam Vericem Dedi Bende Heheehe Dedim Salladım Sonra Bakim Bu Kim Ne Ayak Diye Önce Whois Bilgilerine Baktım Sonra Google Amcadan Araştırdım Bu Sonuclar Cıktı

https://www.r10.net/reklam-alimi-rekl...yesizligi.html
http://www.wardom.org/web-sitenize-b...im-t47928.html
http://www.ircforumlari.net/banner-d...i-t24446.html?

R10'da Şuanda Kullandığı Üyelik Adı (Emin Değilim Ama Budur) https://www.r10.net/members/myloves.html

Elemanın Adı Osman Sanırım Saten Benin Sitenin Eski Db sini Kullanıyor Şuanda Eleman Uyuz Oldum Yazdım Nerden Aldın Kim Verdi Dedim Ben Bankaya Gidiyorum Görüşürüz Dedi Çıktı Gitti Saat 21:00 Olmuş Eleman Hala Bankadaydı Yazdım Tık Yok Az Bekleyin Birazdan Gelir Yeni Kurbanlarını Aramaya