• 28-09-2007, 10:05:19
    #19
    Cagatayh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bugün eklediler kendileri. Siteme reklam vermek için. Banner vs. verdiler bugün ücret yatar siz banneri ekleyin dediler. Ekledim şimdi geldim para yatmamış. Yoğundum yatıramadım siz banneri ekleyin yarın yatıracağım vs. demeye başladı. Siz illa banner koyun yarın eklicem vs.

    Biliyorum yarın da göndermeyecek para

    Bu msn adresi eklerse dikkat edin. Zaman törbüsü

    Umarım Kaldırmışındır Reklamlarını

    Dün Hiç Kullanmadığım Msn Adresine Bu Eleman Ekledi Hitin Kaç Tekilin Kaç Reklam Vericem Dedi Bende Heheehe Dedim Salladım Sonra Bakim Bu Kim Ne Ayak Diye Önce Whois Bilgilerine Baktım Sonra Google Amcadan Araştırdım Bu Sonuclar Cıktı

    https://www.r10.net/reklam-alimi-rekl...yesizligi.html
    http://www.wardom.org/web-sitenize-b...im-t47928.html
    http://www.ircforumlari.net/banner-d...i-t24446.html?

    R10'da Şuanda Kullandığı Üyelik Adı (Emin Değilim Ama Budur) https://www.r10.net/members/myloves.html

    Elemanın Adı Osman Sanırım Saten Benin Sitenin Eski Db sini Kullanıyor Şuanda Eleman Uyuz Oldum Yazdım Nerden Aldın Kim Verdi Dedim Ben Bankaya Gidiyorum Görüşürüz Dedi Çıktı Gitti Saat 21:00 Olmuş Eleman Hala Bankadaydı Yazdım Tık Yok Az Bekleyin Birazdan Gelir Yeni Kurbanlarını Aramaya
  • 28-09-2007, 11:28:22
    #20
    Kaldırdım tabiki dün para gelmeyince. Zaten anlamıştım ilk konuştuğunda ama dedim belki yatırır. Dediğim gibi bunun gibilerle konuştuğumuz zamanda başka birşey yapsak daha kara geçeriz. Zaman törbüleri bunlar
  • 28-09-2007, 12:15:53
    #21
    Üyeliği durduruldu
    benide eklemiş şimdi farkettim D sildim hemencik 5k site varmı diye soruyordu
  • 28-09-2007, 19:47:43
    #22
    benide eklemiş. msn iletisine de 5K sitelerden reklam alıyorum filan yazmış.

    bugün ona bu konunun linkini msn den gönderdim

    bi 10 dakika sonra filan cevap verdi

    ama ne kadar kalitesiz biri olduğunuda gösterdi. konuyu açan kişiye ağza alınmayacak şeyler söyledi

    yok güvenilirmiş. yok reklam verenler varmış. filan filan

    bende o zaman gir iki cevap yaz kendini savun dedim. madem iftira var niye savunmuyosun kendini dedim. O reklam verenlerdende iki tanesi biz sorunsuz reklam aldık filan gibi şeyler yazsın dedim

    bana verdiği cevap; yok polemiğe giremem yok gereksiz yazışmalar, yok boş yere falan filan

    bence sahtekarın önde gideninden bu kişi
  • 28-09-2007, 19:50:43
    #23
    Üyeliği durduruldu
    Bunun 5K'larla ilgili bir problemi var galiba
  • 28-09-2007, 19:50:43
    #24
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    beni de eklemiş bu şahıs ama hiç konuşmadı
  • 28-09-2007, 19:51:40
    #25
    İyiki açmışım konuyu. Başkalarının zamanını çalmasın bari.
  • 28-09-2007, 19:56:41
    #26
    millet 1-2 gün hit çekmek için bu tarz sahtekarlığı yapmaya başladı çok ayıp valla paran yoksa verme bannerı kardeşim yada işlemi yap dekondu yolla.. geçmiş olsun çağatay
  • 28-09-2007, 19:58:32
    #27
    Üyeliği durduruldu
    hangi sitenin bannerını yayınlatıyordu ?