• 27-09-2007, 23:34:43
    #10
    biraz sabretmek lazım kardeş.bende de ekli arkadaş.
  • 27-09-2007, 23:51:28
    #11
    Üyeliği durduruldu
    bu arkadaşı ve sevdagulu_375@hotmail.com 'u tek geçerim böyle olaylarda..
  • 28-09-2007, 00:07:51
    #12
    Oooo abi, sevdagulu_375@hotmail.com

    Bunu yazmadım bile foruma. Süper aklıma getirdin. Geçen ekledi. Konuşmuyor adam. Sonra başka msn den ekledim konuştu. Eklediği adrese tekrar geldim 1 saat konuştum tık yok. En son r10 da aradım. Sahtekarın tekiymiş. Dedim " Bu site senin değil mi ? Vay sahtekar" dedim.Vınn direk sildi. Önemsemedim foruma yazmayı bile. Artık soğudum walla.

    Geliyorlar ekle banner hemen bugün 100 ytl yatırıyorum. Önemli değil para isterse 5 ytl olsun ama anlatamıyorum ve çok sinilirli ve doluyum. Yatıracağım dedin mi yatır abi. Birde neden erkenden eklettiriyorsun. Reklam acil birşey mi ? Yarın yatır yarın eklettir. 1 hafta sonra yatır, yatırdım de ekleyeyim. Yatıracağım dedin mi yatır bu kadar basit. Ha sorun mu oldu gel net başına mail at. Böyle böyle oldu yarın para hesapta. Onu da anlarım. Böyle olaylarda oldu birşey demedim. İnsandır olabilir.

    Ama işte , iş ahlakı olmayınca sözün kısası böyle oluyor. Zaman törbüsü bunlar. Msn de konuştuğum süre içinde siteye yeni eklenti kurardım
  • 28-09-2007, 00:20:10
    #13
    Misafir
    o seksitanga benide eklemişti bir çok ekleyenin arasında kabul etmiştim sonra baktım 5k üzeri sitelere reklam veriyorum yazmış ve mail adresi seksitanga hemen blocked and delete
  • 28-09-2007, 00:24:58
    #14
    ManuaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o seksitanga benide eklemişti bir çok ekleyenin arasında kabul etmiştim sonra baktım 5k üzeri sitelere reklam veriyorum yazmış ve mail adresi seksitanga hemen blocked and delete
    Benide eklemiş cevap bile yazmıyor.Dur sileyim barid
  • 28-09-2007, 00:33:58
    #15
    1-2 gün diyosunuz..ben 20 gün bekliyorum belki cenazesi şusu busu vardır diye..sora bi yere mesaj yazıyom bu isimli - mailli kişiye dikkat edin diye..hemen ortaya çıkıyor eleman vay efendim nasıl *********** dersiniz...nedense bu tür mesajlardan sonra ortaya çıkıyor bu kişiler..buraya mesaj yazmadan ne maile-msn ye ne de telefona bakarlar..ama topluluk içinde ismi geçince 10 dakikada sütten çıkmış ak kaşık gibi bitiverirler..neymiş insanın sorunları falan olamazmıymış..parayı alırken bankadan çekerken sorunsuz çekiyorlar ama...hey gidi insanoğlu heeey...
  • 28-09-2007, 05:09:23
    #16
    Üyeliği durduruldu
    geçen beni de ekledi ve benim anlamadığım msn adresimi nerden alıyorlar onu anlamıyorum.
  • 28-09-2007, 06:29:54
    #17
    [quote=mujox;938423]1-2 gün diyosunuz..ben 20 gün bekliyorum belki cenazesi şusu busu vardır diye..[quote]

    20 gün mü sende abartmışsın
  • 28-09-2007, 07:28:11
    #18
    Yok Ben bu maildeki arkadaşı tanımıyorum genel olarak konuştum..