seksitanga.com@hotmail.com UYARI
30
●2.658
- 27-09-2007, 23:51:28Üyeliği durduruldubu arkadaşı ve sevdagulu_375@hotmail.com 'u tek geçerim böyle olaylarda..
- 28-09-2007, 00:07:51Oooo abi, sevdagulu_375@hotmail.com
Bunu yazmadım bile foruma.
Süper aklıma getirdin. Geçen ekledi. Konuşmuyor adam. Sonra başka msn den ekledim konuştu. Eklediği adrese tekrar geldim 1 saat konuştum tık yok. En son r10 da aradım. Sahtekarın tekiymiş. Dedim " Bu site senin değil mi ? Vay sahtekar" dedim.Vınn direk sildi. Önemsemedim foruma yazmayı bile. Artık soğudum walla.
Geliyorlar ekle banner hemen bugün 100 ytl yatırıyorum. Önemli değil para isterse 5 ytl olsun ama anlatamıyorum ve çok sinilirli ve doluyum. Yatıracağım dedin mi yatır abi. Birde neden erkenden eklettiriyorsun. Reklam acil birşey mi ? Yarın yatır yarın eklettir. 1 hafta sonra yatır, yatırdım de ekleyeyim. Yatıracağım dedin mi yatır bu kadar basit. Ha sorun mu oldu gel net başına mail at. Böyle böyle oldu yarın para hesapta. Onu da anlarım. Böyle olaylarda oldu birşey demedim. İnsandır olabilir.
Ama işte , iş ahlakı olmayınca sözün kısası böyle oluyor. Zaman törbüsü bunlar. Msn de konuştuğum süre içinde siteye yeni eklenti kurardım
- 28-09-2007, 00:24:58Benide eklemiş cevap bile yazmıyor.Dur sileyim baridManuaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-09-2007, 00:33:581-2 gün diyosunuz..ben 20 gün bekliyorum belki cenazesi şusu busu vardır diye..sora bi yere mesaj yazıyom bu isimli - mailli kişiye dikkat edin diye..hemen ortaya çıkıyor eleman vay efendim nasıl *********** dersiniz...nedense bu tür mesajlardan sonra ortaya çıkıyor bu kişiler..buraya mesaj yazmadan ne maile-msn ye ne de telefona bakarlar..ama topluluk içinde ismi geçince 10 dakikada sütten çıkmış ak kaşık gibi bitiverirler..neymiş insanın sorunları falan olamazmıymış..parayı alırken bankadan çekerken sorunsuz çekiyorlar ama...hey gidi insanoğlu heeey...
Süper aklıma getirdin. Geçen ekledi. Konuşmuyor adam. Sonra başka msn den ekledim konuştu. Eklediği adrese tekrar geldim 1 saat konuştum tık yok. En son r10 da aradım. Sahtekarın tekiymiş. Dedim " Bu site senin değil mi ? Vay sahtekar" dedim.Vınn direk sildi. Önemsemedim foruma yazmayı bile. Artık soğudum walla.