1-2 gün diyosunuz..ben 20 gün bekliyorum belki cenazesi şusu busu vardır diye..sora bi yere mesaj yazıyom bu isimli - mailli kişiye dikkat edin diye..hemen ortaya çıkıyor eleman vay efendim nasıl *********** dersiniz...nedense bu tür mesajlardan sonra ortaya çıkıyor bu kişiler..buraya mesaj yazmadan ne maile-msn ye ne de telefona bakarlar..ama topluluk içinde ismi geçince 10 dakikada sütten çıkmış ak kaşık gibi bitiverirler..neymiş insanın sorunları falan olamazmıymış..parayı alırken bankadan çekerken sorunsuz çekiyorlar ama...hey gidi insanoğlu heeey...