benide eklemiş. msn iletisine de 5K sitelerden reklam alıyorum filan yazmış.

bugün ona bu konunun linkini msn den gönderdim

bi 10 dakika sonra filan cevap verdi

ama ne kadar kalitesiz biri olduğunuda gösterdi. konuyu açan kişiye ağza alınmayacak şeyler söyledi

yok güvenilirmiş. yok reklam verenler varmış. filan filan

bende o zaman gir iki cevap yaz kendini savun dedim. madem iftira var niye savunmuyosun kendini dedim. O reklam verenlerdende iki tanesi biz sorunsuz reklam aldık filan gibi şeyler yazsın dedim

bana verdiği cevap; yok polemiğe giremem yok gereksiz yazışmalar, yok boş yere falan filan

bence sahtekarın önde gideninden bu kişi