• 19-05-2006, 14:57:52
    #28
    Üyeliği durduruldu
    £şkiya adlı üyeden alıntı:
    Okadar paran varsa niye site açıyosun sana torunlarına yeter yatarsın evinde bide site açıp onunla bişeyler kazanmayamı çalışacaksın ...
    ilerde o kadar olmasa bile olcak ve o zaman a düşünyom
  • 19-05-2006, 15:30:52
    #29
    bu scirptle sadece bir kişi köşe olur ve o da oldu zati...
  • 19-05-2006, 20:03:44
    #30
    mynetin scripti satılıyormus, komik
  • 19-05-2006, 21:45:46
    #31
    Benizo hakkaten ama yine kendi imkanlarınla ne kadar uğraşırsan uğraş bir mynet olamazsın ayrıca neden mynet oluon zaten ne gerek var kendin ol yeter
  • 19-05-2006, 22:19:12
    #32
    Bu demodaki mynet'in scriptimi şimdi?
    Puhahah..
    Harbi mynet'miş
  • 19-05-2006, 22:19:58
    #33
    Misafir
    yahoo.com scriptini satıyorum ilgilenen beni bulsun fiyat 50$

    demo : www.yahoo.com

    ayrıca scripti alan herkese boğaz köprüsünün tapusunu veriyorum iyi satışlar
  • 19-05-2006, 22:22:19
    #34
    Misafir
    zeynelkoc adlı üyeden alıntı:
    yahoo.com scriptini satıyorum ilgilenen beni bulsun fiyat 50$

    demo : www.yahoo.com

    ayrıca scripti alan herkese boğaz köprüsünün tapusunu veriyorum iyi satışlar
    bu tasarımla bence alıcı bulamazsın, biraz geliştirip öyle satmayı dene. şu anda reg fee.

    Ayrıca ortaköyde bir yalı tahsis etmen gerek + olarak
  • 19-05-2006, 22:25:20
    #35
    Misafir
    GmnD adlı üyeden alıntı:
    bu tasarımla bence alıcı bulamazsın, biraz geliştirip öyle satmayı dene. şu anda reg fee.

    Ayrıca ortaköyde bir yalı tahsis etmen gerek + olarak
    elimden bu kadar geliyor dostum anca o kadarını yaptım daha iyisini yap 50$ a sat ben alayım

    ayrıca scripti unique almak isteyen varsa fiyat 100$ sadece 10 kişiye satacam
  • 19-05-2006, 22:25:54
    #36
    Üyeliği durduruldu
    GmnD adlı üyeden alıntı:
    bu tasarımla bence alıcı bulamazsın, biraz geliştirip öyle satmayı dene. şu anda reg fee.

    Ayrıca ortaköyde bir yalı tahsis etmen gerek + olarak
    çöp site..