£şkiya adlı üyeden alıntı:
Okadar paran varsa niye site açıyosun sana torunlarına yeter yatarsın evinde bide site açıp onunla bişeyler kazanmayamı çalışacaksın ...
ilerde o kadar olmasa bile olcak ve o zaman a düşünyom