GmnD adlı üyeden alıntı:
bu tasarımla bence alıcı bulamazsın, biraz geliştirip öyle satmayı dene. şu anda reg fee.
Ayrıca ortaköyde bir yalı tahsis etmen gerek + olarak
elimden bu kadar geliyor dostum anca o kadarını yaptım daha iyisini yap 50$ a sat ben alayım
ayrıca scripti unique almak isteyen varsa fiyat 100$ sadece 10 kişiye satacam