GmnD adlı üyeden alıntı:
bu tasarımla bence alıcı bulamazsın, biraz geliştirip öyle satmayı dene. şu anda reg fee.

Ayrıca ortaköyde bir yalı tahsis etmen gerek + olarak
çöp site..