• 17-05-2006, 18:13:26
    #19
    Wiseman adlı üyeden alıntı:
    ne kadar scriptin fiyatı ??
    500 ytl...
  • 17-05-2006, 18:45:06
    #20
    WoM
    Üyeliği durduruldu
    Ona söyle bi kursun demosunu yollasın
  • 17-05-2006, 19:28:18
    #21
    öyle yapmayı düşünüyorum
  • 19-05-2006, 08:30:07
    #22
    Misafir
    demodaki sayfa bulunamadı yazısını beğendim ben.fontu çok hoş.
  • 19-05-2006, 11:28:26
    #23
    ben önceden inanmazdım böyle şeylere ! fakat!!! , kendi gözümle gördüm en kral sitelere gözümün önünde girdi bunlardan biri de bahsettiğiniz site dengi bir site. , şaşırdım kaldım.fakat database leri satmak gibi bir düşünsesi olmamıştı.amacları baska. bu server ların kesinlikle açıkları herzaman var. buna inandım ben. bence münkündür , kolay gelsin.
  • 19-05-2006, 13:05:08
    #24
    daha geçen gün benim bir arkadaşım mynetin e-card bölümünü hackledi sistemeinizde açık var diye bir ekart yerleştirdiydi..
    ataberk.org un sahibi
  • 19-05-2006, 14:31:46
    #25
    demo burda
  • 19-05-2006, 14:47:13
    #26
    Üyeliği durduruldu
    yakese adlı üyeden alıntı:
    mynetinki kadar adam çalıştırsam daha ne isteyeyim benim asıl güldüğüm bazıları evde mynet yapabileceklerini sanıyolar farzedelim scripti aldın eeee sonra hayatını versen mynet olamazsın

    burda yanılıyorsun 1 trilyonla girdiğimi düşün bu işe süper olur
  • 19-05-2006, 14:53:15
    #27
    Üyeliği durduruldu
    özelegelin adlı üyeden alıntı:
    burda yanılıyorsun 1 trilyonla girdiğimi düşün bu işe süper olur
    Okadar paran varsa niye site açıyosun sana torunlarına yeter yatarsın evinde bide site açıp onunla bişeyler kazanmayamı çalışacaksın ...