• 18-12-2010, 17:33:12
    #10
    yildirimr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dostum ekran kartının ve anakartının marka ve modelini tam yazabilir misin?
    Şimdi ram inin durumu yine aynı.Bunun sebebide anakartın olabilir.
    Yada bios güncellemesi yapmamıs olabilirsin.
    İhtimal çok.
    Aslında aklımdan şey geçiyor.
    Şimdi anakartının belirli bir veriyolu kapasitesi vardır.
    Sen eğer 256 bit ekran kartı ddr3 1066 mhz ram kullanıyorsan anakartının fsb si 800 mhz olmamalıdır.Sonuçta bu durum olabilir.
    Bunun için Everest Ultimate denen yazılımının sonuçlarına ihtiyacım var
    Ancak ekran kartın 1 gb olabilir belkide 64 bit tir
    Eğer öyleyse at çöpe gitsin.
    Şu anakartınla ekran kartının tam modellerini yazda söyleyeyim sana sorunu.
    Ekran Kartı:Atı Radeon Hd 2400 series
    Anakart :foxconn int-m17
    Ana Kartın Cdsi Var Ancak Yüklenmiyo Ondan Kaynaklanabilirmi.?

  • 18-12-2010, 18:15:46
    #11
    Metins adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ekran Kartı:Atı Radeon Hd 2400 series
    Anakart :foxconn int-m17
    Ana Kartın Cdsi Var Ancak Yüklenmiyo Ondan Kaynaklanabilirmi.?

    hocam "Windows Deneyim Dizini"'ne tıklayıp bi resim atsan sorunun kaynağı tam olarak çözünnür sanırım bu sıralamayı en düşük puana göre verdiği için ordan hangisinde problem olduğuna bakabilirsin.Ayrıca o değerlendirmeyi hdd,direct X vb. bazı şeyler etkiliyor DirectX 11 yükleyipsistem derecelendirmesine tekrar bakmanı öneririm

    Ayrıca senin RAM,İşlemci benimkinden iyi bende win7 kullanıyorum benim derecelendirme 5 gösteriyo.HDD'nde bad sector falan varsa büyük ihtimalondanda olabilir

    Diye Düşünüyorum
  • 18-12-2010, 18:42:45
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Metins adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ekran Kartı:Atı Radeon Hd 2400 series
    Anakart :foxconn int-m17
    Ana Kartın Cdsi Var Ancak Yüklenmiyo Ondan Kaynaklanabilirmi.?

    Oyun oynaman çok zor tabiiki çünkü ATI 2400 serisi ekran kartları genelde paylaşımlıdır.
    Yani 1gb gözükür ve kalanını ram den alır.Şimdi senin ekran kartın aslında 256 mb ve geri kalanının ram den alıyor böylece ram kapasitende 3.25 gb a düşüyor.
    Resmen hem performans düsüsü yasıyorsun hemde donanımı zorluyorsun.
    Ve Foxconn un INT serisinin soğutması çok kötüdür.
    Kısacası sana hem ekran kartı hemde anakart lazım.
    Anakart sonraki seçenek ama tavsiye ederim değiştirmeni.
  • 18-12-2010, 18:59:46
    #13
    Arkadaşlar Çok Teşekkürler Yardımlarınız İçin Anladım Sorunu.Konu Moderatöre Bildirildi.