• 16-12-2010, 16:59:35
    #1
    Arkadaşlar Hangi Oyunu Yüklediysem Kasıyo Oyun Oynayamaz Hale Geldim.Bi Fikrinizi Varmı Sistem Özellikerini Atıyorum.


    yildirimr Adlı Arkadaşımızın Üzerine 64 Bite Geçtim Ve Aynı Sonuç Hala Oyunlarda Kasıyor.

  • 16-12-2010, 17:09:06
    #2
    Ekran kartın dan ve işlemciden kaynaklanıyor sanırım Ekran kartı kaçlık
  • 16-12-2010, 17:12:57
    #3
    Üyeliği durduruldu
    İşlemciden kaynaklanmıyor. Ekrank kartından kaynaklanıyor. Çünkü: core 2 neredeyse tüm oyunları çalıştırıyor hızlı bir şekilde.
  • 16-12-2010, 18:35:57
    #4
    Ekran Kartım 1 gb Ati
  • 16-12-2010, 18:43:01
    #5
    Muratson_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşlemciden kaynaklanmıyor. Ekrank kartından kaynaklanıyor. Çünkü: core 2 neredeyse tüm oyunları çalıştırıyor hızlı bir şekilde.
    Hocam Ekran Kartında İse Zahmet Olmazsa Yan Taraftaki Linke Tıklayıp Oyun İçin Hangi Ekran Kartı iyidir Söylermisiniz Sipariş Edeyim. http://www.exa.com.tr/kategori/ekran_kartlari-334/
  • 16-12-2010, 18:47:12
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Metins adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam Ekran Kartında İse Zahmet Olmazsa Yan Taraftaki Linke Tıklayıp Oyun İçin Hangi Ekran Kartı iyidir Söylermisiniz Sipariş Edeyim. http://www.exa.com.tr/kategori/ekran_kartlari-334/
    Bir kere öyle bir bilgisayara 32 bitlik işletim sistemi gitmez.
    64 bit Windows 7 ultimate kurmayı dene.
    İşlemlere 2 kat hızlı yanıt alırsın.
    Ayrıca 32 bit yüklediğin için 4 gb ram inin tamamını kullanamıyorsun buda sorun demektir.

    Ekran kartının dettaylı özellikleri yaz ve P.M. at sana ekran kartı yada başka önerileri söyleyim.
  • 16-12-2010, 18:58:38
    #7
    ekran kartının 1gb yada 10gb olması çok fazla güçlü olabileceği anlamına gelmez, kombinasyon işi bu ram işlemci anakart ekran kartı uyumu , en az 256 bit ekran kartı sağlam bir model seçersen ekran kartından istediğin performansı alırsın...
  • 17-12-2010, 00:28:54
    #8
    Arkadaşlar Hepinize Teşekkürler Yardımlarınız İçin.
  • 18-12-2010, 17:20:11
    #9
    dostum ekran kartının ve anakartının marka ve modelini tam yazabilir misin?
    Şimdi ram inin durumu yine aynı.Bunun sebebide anakartın olabilir.
    Yada bios güncellemesi yapmamıs olabilirsin.
    İhtimal çok.
    Aslında aklımdan şey geçiyor.
    Şimdi anakartının belirli bir veriyolu kapasitesi vardır.
    Sen eğer 256 bit ekran kartı ddr3 1066 mhz ram kullanıyorsan anakartının fsb si 800 mhz olmamalıdır.Sonuçta bu durum olabilir.
    Bunun için Everest Ultimate denen yazılımının sonuçlarına ihtiyacım var
    Ancak ekran kartın 1 gb olabilir belkide 64 bit tir
    Eğer öyleyse at çöpe gitsin.
    Şu anakartınla ekran kartının tam modellerini yazda söyleyeyim sana sorunu.