dostum ekran kartının ve anakartının marka ve modelini tam yazabilir misin?
Şimdi ram inin durumu yine aynı.Bunun sebebide anakartın olabilir.
Yada bios güncellemesi yapmamıs olabilirsin.
İhtimal çok.
Aslında aklımdan şey geçiyor.
Şimdi anakartının belirli bir veriyolu kapasitesi vardır.
Sen eğer 256 bit ekran kartı ddr3 1066 mhz ram kullanıyorsan anakartının fsb si 800 mhz olmamalıdır.Sonuçta bu durum olabilir.
Bunun için Everest Ultimate denen yazılımının sonuçlarına ihtiyacım var
Ancak ekran kartın 1 gb olabilir belkide 64 bit tir

Eğer öyleyse at çöpe gitsin.
Şu anakartınla ekran kartının tam modellerini yazda söyleyeyim sana sorunu.
Ekran Kartı:Atı Radeon Hd 2400 series
Anakart :foxconn int-m17
Ana Kartın Cdsi Var Ancak Yüklenmiyo Ondan Kaynaklanabilirmi.?