Metins adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ekran Kartı:Atı Radeon Hd 2400 series
Anakart :foxconn int-m17
Ana Kartın Cdsi Var Ancak Yüklenmiyo Ondan Kaynaklanabilirmi.?

Oyun oynaman çok zor tabiiki çünkü ATI 2400 serisi ekran kartları genelde paylaşımlıdır.
Yani 1gb gözükür ve kalanını ram den alır.Şimdi senin ekran kartın aslında 256 mb ve geri kalanının ram den alıyor böylece ram kapasitende 3.25 gb a düşüyor.
Resmen hem performans düsüsü yasıyorsun hemde donanımı zorluyorsun.
Ve Foxconn un INT serisinin soğutması çok kötüdür.
Kısacası sana hem ekran kartı hemde anakart lazım.
Anakart sonraki seçenek ama tavsiye ederim değiştirmeni.