misli.com la papaz oldum :)
22
●663
- 22-11-2010, 13:41:37Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Beyler konuyu okumadan yorum yapmayın. Aylardır para aldığım hesaba hesap geçersiz düzeltin dedi adamlar. Düzelttim şimdi de bekletiyorlar. Sürekli de kupon yapan birisiyim. Şimdi mail atıyorum bakalım ne diyecekler.
Edit: Sitenin iletişim bölümünden yazdım 5 dakika geçmedi aradılar
Ne dediğini tam olarak anlamadım ama kazancınız, miktarı geçtiği için ödemeyi gecikme olmuş gibi birşey dedi. Yarın akşam 18.00 den sonra ödemeniz yapılacaktır dedi.
- 22-11-2010, 14:05:54aynısını 1 hafta süründürdükten sonra paramı ödediler neymiş eft merkezi gibi kullanıyormuşuz yok öyle birşey artık kazandığımız parayıda çekemez zorlanır olduk saçma sapan işler yapıyorlar aşırı öfkeliyim artık bugün telefonda call center'e çemkirince ödememi geçtiler.
- 22-11-2010, 14:30:05Üyeliği durduruldubanada dün için aynını dediler 18,00 i bekliorum
Ne dediğini tam olarak anlamadım ama kazancınız, miktarı geçtiği için ödemeyi gecikme olmuş gibi birşey dedi. Yarın akşam 18.00 den sonra ödemeniz yapılacaktır dedi.