herkes kupon yap ara sıra demişte pintilik yapmada demişler kupon yapmadıgımı nerden anladılar acaba merak ettim
webfurkan da hala alamamış parasını bilginiz olsun büyük mebladaki paralarınızı aktarmanızı tavsiye etmiyorum içerde bekliyor para şuan
Çok sık olmasa da bende aynı yöntemi kullanıyorum. (tuttur.com) Arada bir de kupon yapıyorum, hepsi yatıyor. Onuda bi nevi EFT ücreti olarak görüyorum.
Adamlar haklı. Bir dünya para giriş çıkışı oluyordur. Adamlara ekstra masraf ve iş yoğunluğu çıkıyor fakat geri dönüşleri sıfır. Ankesörlü telefona buz jeton atmaya benziyor bu olay.
herkes kupon yap ara sıra demişte pintilik yapmada demişler kupon yapmadıgımı nerden anladılar acaba merak ettim
webfurkan da hala alamamış parasını bilginiz olsun büyük mebladaki paralarınızı aktarmanızı tavsiye etmiyorum içerde bekliyor para şuan