• 20-11-2010, 01:32:34
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    İlginç.. Bende de bugün bu hatayı verdi. Ve ben sürekli kupon yaparım. Az önce hesabımı silip tekrar oluşturdum bakalım ne diyecekler.
  • 20-11-2010, 01:37:10
    #11
    Bu işi nesine sorunsuz yapıyor.
  • 22-11-2010, 01:42:07
    #12
    herkes kupon yap ara sıra demişte pintilik yapmada demişler kupon yapmadıgımı nerden anladılar acaba merak ettim
    webfurkan da hala alamamış parasını bilginiz olsun büyük mebladaki paralarınızı aktarmanızı tavsiye etmiyorum içerde bekliyor para şuan
  • 22-11-2010, 01:56:03
    #13
    Çok sık olmasa da bende aynı yöntemi kullanıyorum. (tuttur.com) Arada bir de kupon yapıyorum, hepsi yatıyor. Onuda bi nevi EFT ücreti olarak görüyorum.
  • 22-11-2010, 01:59:18
    #14
    kazandıgınız para dışındakiler eft olarak ödeniyor.
  • 22-11-2010, 05:00:29
    #15
    Adamlar haklı. Bir dünya para giriş çıkışı oluyordur. Adamlara ekstra masraf ve iş yoğunluğu çıkıyor fakat geri dönüşleri sıfır. Ankesörlü telefona buz jeton atmaya benziyor bu olay.
  • 22-11-2010, 06:07:36
    #16
    Üyeliği durduruldu
    ErhanAYDIN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    herkes kupon yap ara sıra demişte pintilik yapmada demişler kupon yapmadıgımı nerden anladılar acaba merak ettim
    webfurkan da hala alamamış parasını bilginiz olsun büyük mebladaki paralarınızı aktarmanızı tavsiye etmiyorum içerde bekliyor para şuan
    büyük mebladan kasıt ne kadar xxxx mi xxxxxx mi ?
  • 22-11-2010, 07:20:55
    #17
    Üyeliği durduruldu
    i love nesine.com 50 kuruş kesıyolar ama 10 dk ıcınde para hesabımda oluyor 10 tlden 1000 tl ye kadar sorunusz halledıyolar sagolsunlar
  • 22-11-2010, 12:11:13
    #18
    Üyeliği durduruldu
    o değilde 425 TL iddaa'dan mı kazandın usta.