Beyler konuyu okumadan yorum yapmayın. Aylardır para aldığım hesaba hesap geçersiz düzeltin dedi adamlar. Düzelttim şimdi de bekletiyorlar. Sürekli de kupon yapan birisiyim. Şimdi mail atıyorum bakalım ne diyecekler.
Edit: Sitenin iletişim bölümünden yazdım 5 dakika geçmedi aradılar

Ne dediğini tam olarak anlamadım ama kazancınız, miktarı geçtiği için ödemeyi gecikme olmuş gibi birşey dedi. Yarın akşam 18.00 den sonra ödemeniz yapılacaktır dedi.