aynısını 1 hafta süründürdükten sonra paramı ödediler neymiş eft merkezi gibi kullanıyormuşuz yok öyle birşey artık kazandığımız parayıda çekemez zorlanır olduk saçma sapan işler yapıyorlar aşırı öfkeliyim artık bugün telefonda call center'e çemkirince ödememi geçtiler.