çokda ciddi bir iş değildir (eğer ticari çalışmıyorsan)
amacın insanlara bir şekilde ulaşmaksa o html sayfalar yeter artar bile
Web Tasarım Ciddi İştir...
16
●1.209
- 28-08-2007, 21:56:11O dediğinin adı blog yazarlığıdır webmasterlık değildir.yakese adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-08-2007, 22:07:23MisafirBen bu işe flash editleyerek girdim.aHm3t adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ama şuan ne kadar komik olduğumu görüyorum ( ki önemli olan bu ) eğer 3-5 yıl önce yazmış olduğunuz şiiri eleştiremiyorsanız 1 arpa boyu yol alamamışsınız demektir. - 29-08-2007, 13:51:23sanırım herkes öyle başladı ama ben linklere köprü veremediğim ve sadece front pagede yazı yazarak hazır şablonları kullandığım zaman kendime webmaster diyordum ancak şimdi baktığımda ne kadar yanıldığımı anlamış bulunuyorum. Tartışılması bile komik 15 yaşındaki biri diğer siteleri editleyerek birşeyler yapacak 100 ytl alcak gerçek tasarımcı ise öylece bakacak öylemi ?
- 29-08-2007, 14:09:24Üyeliği durdurulduben webmaster oluyorum bu yazıya göre

+
yazdığı bir çok şeye katılıyorum ama katılmadığım şeyler de var
notepad de yazabilir kişi frontpage gibi hazır girmeden kodları tasarımları
table tr td dl dt dd mantığını kapamamışsa frontpage kullanabilir bunda satır suyun tablo ları ayarlayabiliyorsan frontpage ye vs. gerek yok ben bu tarz programlara hep karşıyım şuan çevremde abartısız reel hayattan tanıdığım 40-50 kişi geliyor tasarım öğrenmek için ( abi sen aşmışsın şu msn yi hacklesene diyen dengesizler yok değil yaşları 19 u aşmaz )
program var diyolar frontpage miş xforumundan çektim serial de yazdım şimdi ne yapacam iyide o seni köreltir ufak tefek her şey her sorun her ek için program mı lazım yoksa anca açıp mı link resim style table ekelyeceksin ezberle şunu çok mu zor mantığı kur gerek yok programa
ama zend in development editorune laf söyleyemem css ve server olayı iyi olmasada browser i sanırım ie üstünden veri işletiyo ve aşırı yavaş o yönleri hariç php-html-js konusunda kod ayıklama kod tamamlama bölümünden gayet iyi hata yaptığınızda hatanın tespiti oldukça kolay oluyor kod yazarken sen <ta dediysen table yi getiriyor
al deyince align c ye basınca center > ile kapatınca </table> yi oto ekliyor bu yönleri hız katar webmaster e webadmin e değil ! hız katar ama notepad de yazılmaz kodlama diye bir şey söylemek yersiz olur onda da yapılır ama zaman kaybı daha hızlı olmak varken zaman en büyük sorun günümüzde o yüzden kullanmak lazım bu tarz programları
