katılıyorum webmaster'im diyebilen biri webtasarım konusunda detaylı bir bilgiye sahip olmalı. Decomplier ile flash editleyip yapan değil gerçekten o işi yapabilen biri bence Türkiye'de bu işi hakkıyla yapan çok az.
Ben bu işe flash editleyerek girdim.
ama şuan ne kadar komik olduğumu görüyorum ( ki önemli olan bu ) eğer 3-5 yıl önce yazmış olduğunuz şiiri eleştiremiyorsanız 1 arpa boyu yol alamamışsınız demektir.