sanırım herkes öyle başladı ama ben linklere köprü veremediğim ve sadece front pagede yazı yazarak hazır şablonları kullandığım zaman kendime webmaster diyordum ancak şimdi baktığımda ne kadar yanıldığımı anlamış bulunuyorum. Tartışılması bile komik 15 yaşındaki biri diğer siteleri editleyerek birşeyler yapacak 100 ytl alcak gerçek tasarımcı ise öylece bakacak öylemi ?