katılıyorum webmaster'im diyebilen biri webtasarım konusunda detaylı bir bilgiye sahip olmalı. Decomplier ile flash editleyip yapan değil gerçekten o işi yapabilen biri bence Türkiye'de bu işi hakkıyla yapan çok az.