MoNaRcH adlı üyeden alıntı:

başlık sadece yanlış yerde sonuçta site için yorum yapılıyor he tek fark var başlığı site sahibi açmadı
Ibo'cum anlatamıyorum galiba.
Nereye acıldığınıda boşverelim.
Bir siteye "Rezil" denmesi için-Ki bu bir Mp3 sitesi ise ;
Muhtemelen başka yerde bulamayacağınız, bulamayacağınızı bildiğiniz içinde zoraki o Mp3 sitesinden download ettiğiniz (Normalde arkadaşın favori Mp3 siteleri var) bir şarkının içinde site adresinin geçmesi yetmez.
Yetiyorsa bile bu kibarca site sahibine iletilir. "Yanlış yoldasın, ben şahsen bir daha senin sitenden mp3 indirmem" denir.
Anlatabildim umarım.