yaw ben ilk mesaj atanın yanındayım demedim ki ben arada yanlış anlayan arkadaşlara olayı açıkladım rezil demesi ayıp eleştrii boyutunda yaptığının yanlış olduğunu söylese daha iyi olurmuş.