Konu
Alemmp3 Rezİl Sİte....
31-07-2005, 21:53:47
#18
MoNaRcH
yaw ben ilk mesaj atanın yanındayım demedim ki ben arada yanlış anlayan arkadaşlara olayı açıkladım
rezil demesi ayıp eleştrii boyutunda yaptığının yanlış olduğunu söylese daha iyi olurmuş.