ARKaDaS adlı üyeden alıntı:
Ibo'cum anlatamıyorum galiba.
Nereye acıldığınıda boşverelim.
Bir siteye "Rezil" denmesi için-Ki bu bir Mp3 sitesi ise ;
Muhtemelen başka yerde bulamayacağınız, bulamayacağınızı bildiğiniz içinde zoraki o Mp3 sitesinden download ettiğiniz (Normalde arkadaşın favori Mp3 siteleri var) bir şarkının içinde site adresinin geçmesi yetmez.
Yetiyorsa bile bu kibarca site sahibine iletilir. "Yanlış yoldasın, ben şahsen bir daha senin sitenden mp3 indirmem" denir.
Anlatabildim umarım.
herkes senin gibi anlayışlı ve erdemli olsa sanal alem gerçekten temiz olurdu.

ayrıca arkadaşa yani taki ye attığım pm.


20 $ verip aldığım ve piyasada hiçbir mp3 sitesinde olmayan 2 parçaya böyle yapmam ne zarar verdi sana illamp3.com dan love speak i yada gülşen in sarışınım parçalarının klibini indirdiğindede aynı söz ve sesleri duyuyorsun sorunun ne herkese sataşmak zorundamısın burada?


aynı reklam tarzını yapan illamp3.com u örnek mp3 sitesi gösteriyor ama beni rezil diye gösteriyor amacı ne anlamış değilim 32 yaşında biriyim ve seninle aynı forumda olmaktan utanıyorum.