• 31-07-2005, 21:31:12
    #10
    SweetDreams adlı üyeden alıntı:
    Bende şu şekilde bir yorum yapayım site sahibinin kendini övmesi yerine kullanıcının o siteyi övmesini tercih ederim. Mp3lerin üzerinde Alt+F3 tıklayıp içindeki kısma yazdığımızda ve salt okunur yaptığımızda kullanıcıların %90 belkide daha fazlası dokunmuyor reklamlara. Zaten kimse uğraşmıyor herkez dinlediği parçaya bakar reklamlarla uğraşanlar sadece site sahipleri. Yayınlarken başka sitenin reklamı olmasın diye değiştiriyor

    Yorumumu sadece ilk mesaja yanıt olarak yazdım.
    o zaman ilk mesajı bi daha oku adam mp3 un ortasına sanki radyodan çekmiş gibi xxx mp3 diyor sesle yani sarışınım çalarken arada xxx mp3 diyo
  • 31-07-2005, 21:36:18
    #11
    Bu adamın sitesinden Mp3 çekmek zorundamısınız peki ?
    Çektiniz diyelim. Forumun ortasına rez"İ"l mp3 sites"İ" yazmak zorundamısınız?
  • 31-07-2005, 21:40:50
    #12
    başlık sadece yanlış yerde sonuçta site için yorum yapılıyor he tek fark var başlığı site sahibi açmadı
  • 31-07-2005, 21:45:22
    #13
    Üyeliği durduruldu
    arkadaşım senin seviyesizliğini tüm forum biliyor ben sana terbiyesizlik yapmayacağım o parçalara 20$ verdim ben 2sinede yazıcıoğlu iş hanında bedava bulupta indirmedim o sebeple yaparım ister girer indirirsin ister indirmezsin o senin sorunun tamam eleştiri yapmak en doğal hakkın ama bunu seviyeli bi şekilde yapsan daha mantıklı olmaz mı ne yaptık soygunculuk mu hırsızlık mı hack mi yada virüs mü koyduk efendice reklamımı koydum zeynel yapınca sorun olmuyorda ben yapınca niye oluyor ben zeynelden yani illamp3.com dan gördüm bu reklam tarzını piyasada olmayan bi parça çünkü hiçbi yerde bulamazsın o 2 parçayı sadece alemmp3.comda var tarzını ve üslübunu değiştirirsen sevinirim.
  • 31-07-2005, 21:46:37
    #14
    MoNaRcH adlı üyeden alıntı:
    başlık sadece yanlış yerde sonuçta site için yorum yapılıyor he tek fark var başlığı site sahibi açmadı
    Ibo'cum anlatamıyorum galiba.
    Nereye acıldığınıda boşverelim.
    Bir siteye "Rezil" denmesi için-Ki bu bir Mp3 sitesi ise ;
    Muhtemelen başka yerde bulamayacağınız, bulamayacağınızı bildiğiniz içinde zoraki o Mp3 sitesinden download ettiğiniz (Normalde arkadaşın favori Mp3 siteleri var) bir şarkının içinde site adresinin geçmesi yetmez.
    Yetiyorsa bile bu kibarca site sahibine iletilir. "Yanlış yoldasın, ben şahsen bir daha senin sitenden mp3 indirmem" denir.
    Anlatabildim umarım.
  • 31-07-2005, 21:48:58
    #15
    Üyeliği durduruldu
    ARKaDaS adlı üyeden alıntı:
    Ibo'cum anlatamıyorum galiba.
    Nereye acıldığınıda boşverelim.
    Bir siteye "Rezil" denmesi için-Ki bu bir Mp3 sitesi ise ;
    Muhtemelen başka yerde bulamayacağınız, bulamayacağınızı bildiğiniz içinde zoraki o Mp3 sitesinden download ettiğiniz (Normalde arkadaşın favori Mp3 siteleri var) bir şarkının içinde site adresinin geçmesi yetmez.
    Yetiyorsa bile bu kibarca site sahibine iletilir. "Yanlış yoldasın, ben şahsen bir daha senin sitenden mp3 indirmem" denir.
    Anlatabildim umarım.
    herkes senin gibi anlayışlı ve erdemli olsa sanal alem gerçekten temiz olurdu.

    ayrıca arkadaşa yani taki ye attığım pm.


    20 $ verip aldığım ve piyasada hiçbir mp3 sitesinde olmayan 2 parçaya böyle yapmam ne zarar verdi sana illamp3.com dan love speak i yada gülşen in sarışınım parçalarının klibini indirdiğindede aynı söz ve sesleri duyuyorsun sorunun ne herkese sataşmak zorundamısın burada?


    aynı reklam tarzını yapan illamp3.com u örnek mp3 sitesi gösteriyor ama beni rezil diye gösteriyor amacı ne anlamış değilim 32 yaşında biriyim ve seninle aynı forumda olmaktan utanıyorum.
  • 31-07-2005, 21:51:45
    #16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    vardir adlı üyeden alıntı:
    arkadaşım senin seviyesizliğini tüm forum biliyor ben sana terbiyesizlik yapmayacağım o parçalara 20$ verdim ben 2sinede yazıcıoğlu iş hanında bedava bulupta indirmedim o sebeple yaparım ister girer indirirsin ister indirmezsin o senin sorunun tamam eleştiri yapmak en doğal hakkın ama bunu seviyeli bi şekilde yapsan daha mantıklı olmaz mı ne yaptık soygunculuk mu hırsızlık mı hack mi yada virüs mü koyduk efendice reklamımı koydum zeynel yapınca sorun olmuyorda ben yapınca niye oluyor ben zeynelden yani illamp3.com dan gördüm bu reklam tarzını piyasada olmayan bi parça çünkü hiçbi yerde bulamazsın o 2 parçayı sadece alemmp3.comda var tarzını ve üslübunu değiştirirsen sevinirim.
    sanatçının onunla birlikte çalışanların hakkını gasp et, verdiğin 20 $ için avazın çıktığı kadar bağır oh ne alaaaa
  • 31-07-2005, 21:53:18
    #17
    Üyeliği durduruldu
    argo adlı üyeden alıntı:
    sanatçının onunla birlikte çalışanların hakkını gasp et, verdiğin 20 $ için avazın çıktığı kadar bağır oh ne alaaaa
    bu konu farklı sanatçı haklarına girersek iş daha derinleşir tüm mp3 siteleri sanatçıların haklarını yiyor ona bakarsan.
  • 31-07-2005, 21:53:47
    #18
    yaw ben ilk mesaj atanın yanındayım demedim ki ben arada yanlış anlayan arkadaşlara olayı açıkladım rezil demesi ayıp eleştrii boyutunda yaptığının yanlış olduğunu söylese daha iyi olurmuş.