SweetDreams adlı üyeden alıntı:
Bende şu şekilde bir yorum yapayım site sahibinin kendini övmesi yerine kullanıcının o siteyi övmesini tercih ederim. Mp3lerin üzerinde Alt+F3 tıklayıp içindeki kısma yazdığımızda ve salt okunur yaptığımızda kullanıcıların %90 belkide daha fazlası dokunmuyor reklamlara. Zaten kimse uğraşmıyor herkez dinlediği parçaya bakar reklamlarla uğraşanlar sadece site sahipleri. Yayınlarken başka sitenin reklamı olmasın diye değiştiriyor

Yorumumu sadece ilk mesaja yanıt olarak yazdım.
o zaman ilk mesajı bi daha oku adam mp3 un ortasına sanki radyodan çekmiş gibi xxx mp3 diyor sesle yani sarışınım çalarken arada xxx mp3 diyo