vardir adlı üyeden alıntı:
arkadaşım senin seviyesizliğini tüm forum biliyor ben sana terbiyesizlik yapmayacağım o parçalara 20$ verdim ben 2sinede yazıcıoğlu iş hanında bedava bulupta indirmedim o sebeple yaparım ister girer indirirsin ister indirmezsin o senin sorunun tamam eleştiri yapmak en doğal hakkın ama bunu seviyeli bi şekilde yapsan daha mantıklı olmaz mı ne yaptık soygunculuk mu hırsızlık mı hack mi yada virüs mü koyduk efendice reklamımı koydum zeynel yapınca sorun olmuyorda ben yapınca niye oluyor ben zeynelden yani illamp3.com dan gördüm bu reklam tarzını piyasada olmayan bi parça çünkü hiçbi yerde bulamazsın o 2 parçayı sadece alemmp3.comda var tarzını ve üslübunu değiştirirsen sevinirim.
sanatçının onunla birlikte çalışanların hakkını gasp et, verdiğin 20 $ için avazın çıktığı kadar bağır oh ne alaaaa