• 21-09-2010, 12:27:26
    #1
    Aklımda bu iş var uzun süredir.
    Hotfile Fileserve gibi sitelerden nemalanmak amaçlı.
    Şuan için film indirme sitesi düşünüyorum,
    Sitenin yayını İNGİLİZCE olacak, Türkçe herhangi bir ibare yazı olmayacak.
    Domain GoDaddy'de, barınma da yurtdışında olacak. (varsa eğer, barınma için önerilerinizi de bekliyorum)
    Serverde herhangi bir şekilde dosya barınmayacak, dediğim gibi sadece hotfile fileserve gibi filehosting sitelerinde olacak dosyalar.

    Sormak istediğim şu ki; ne tür önlemler almalıyım?
    Yani demek istediğim gün gelip de kapımı çalmasınlar hadi kalk gidiyoruz diye
  • 21-09-2010, 14:42:50
    #2
    barınma ini hong-kong tabanlı bir hostta kullanmanızı tavsiye ederim, çünki oranın internet yasası bulunmuyor.şuandaki en büyük wärez sitesi hongkong lokasyonlu.
  • 21-09-2010, 15:13:32
    #3
    gdi
    Üyeliği durduruldu
    Of SHore hosting diye arat internette
  • 21-09-2010, 21:39:34
    #4
    Hamitcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki ben bir sey soracağım. w@r€z domain daha.net te hostingde yabancı bir hosting bende arkdaş gibi yapsam sorun cıkar mı ?
    Sanmıyorum...
  • 23-09-2010, 09:35:17
    #5
    Host önerileri için teşekkürler arkadaşlar
    Başka önerisi olan yok mu (:
  • 23-09-2010, 12:28:12
    #6
    başka ne öneri olabilirki.madem istiyon önereyim.açma siteyi
  • 23-09-2010, 16:55:12
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Phlegm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Host önerileri için teşekkürler arkadaşlar
    Başka önerisi olan yok mu (:
    Bu dünyada kapını çalmasalarda öbür dünyada kapını çalacaklar hadi bakalım gidiyoruz diye Günah günah evladım
  • 24-09-2010, 04:04:30
    #8
    tazkalpmine adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu dünyada kapını çalmasalarda öbür dünyada kapını çalacaklar hadi bakalım gidiyoruz diye Günah günah evladım
    İşletim sistemin orjinal lisanslı mı ? ve kullandığın programların kaçını para vererek aldın ?

    İnterneti bırakın bi kenara bilgisayarını helal yoldan kullananların sayısı çok çok çok azdır. (Herşeyi a dan z ye lisanslı olanları kast ediyorum.)

    Tabi bu dediklerim arkadaşın yediği/yiyeceği nanenin helal olduğunu savunmak değil bir gerçeğin idrak edilmesine vesile olmaktı.
  • 24-09-2010, 04:07:47
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Talha adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşletim sistemin orjinal lisanslı mı ? ve kullandığın programların kaçını para vererek aldın ?

    İnterneti bırakın bi kenara bilgisayarını helal yoldan kullananların sayısı çok çok çok azdır. (Herşeyi a dan z ye lisanslı olanları kast ediyorum.)

    Tabi bu dediklerim arkadaşın yediği/yiyeceği nanenin helal olduğunu savunmak değil bir gerçeğin idrak edilmesine vesile olmaktı.
    Tabi birde dinledikleri, izledikleri var. Millet boş konuşmayı çok sever. Günayı sevabı bırakın. Bu insan ile kul arasındadır. Neyin ne olduğunu başkası bilemez. Senin öyle bir niyetin vardırki en büyük günah sevap olur.

    Ayrıca uykusuzluk ve facebook öyle bir kemirmişki yorumunu okuduktan sonra beğen tuşu aradım