Talha adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İşletim sistemin orjinal lisanslı mı ? ve kullandığın programların kaçını para vererek aldın ?

İnterneti bırakın bi kenara bilgisayarını helal yoldan kullananların sayısı çok çok çok azdır. (Herşeyi a dan z ye lisanslı olanları kast ediyorum.)

Tabi bu dediklerim arkadaşın yediği/yiyeceği nanenin helal olduğunu savunmak değil bir gerçeğin idrak edilmesine vesile olmaktı.
Tabi birde dinledikleri, izledikleri var. Millet boş konuşmayı çok sever. Günayı sevabı bırakın. Bu insan ile kul arasındadır. Neyin ne olduğunu başkası bilemez. Senin öyle bir niyetin vardırki en büyük günah sevap olur.

Ayrıca uykusuzluk ve facebook öyle bir kemirmişki yorumunu okuduktan sonra beğen tuşu aradım