Bu dünyada kapını çalmasalarda öbür dünyada kapını çalacaklar hadi bakalım gidiyoruz diye

Günah günah evladım
İşletim sistemin orjinal lisanslı mı ?

ve kullandığın programların kaçını para vererek aldın ?
İnterneti bırakın bi kenara bilgisayarını helal yoldan kullananların sayısı çok çok çok azdır. (Herşeyi a dan z ye lisanslı olanları kast ediyorum.)
Tabi bu dediklerim arkadaşın yediği/yiyeceği nanenin helal olduğunu savunmak değil bir gerçeğin idrak edilmesine vesile olmaktı.