tazkalpmine adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu dünyada kapını çalmasalarda öbür dünyada kapını çalacaklar hadi bakalım gidiyoruz diye Günah günah evladım
İşletim sistemin orjinal lisanslı mı ? ve kullandığın programların kaçını para vererek aldın ?

İnterneti bırakın bi kenara bilgisayarını helal yoldan kullananların sayısı çok çok çok azdır. (Herşeyi a dan z ye lisanslı olanları kast ediyorum.)

Tabi bu dediklerim arkadaşın yediği/yiyeceği nanenin helal olduğunu savunmak değil bir gerçeğin idrak edilmesine vesile olmaktı.