Talha adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İşletim sistemin orjinal lisanslı mı ? ve kullandığın programların kaçını para vererek aldın ?

İnterneti bırakın bi kenara bilgisayarını helal yoldan kullananların sayısı çok çok çok azdır. (Herşeyi a dan z ye lisanslı olanları kast ediyorum.)

Tabi bu dediklerim arkadaşın yediği/yiyeceği nanenin helal olduğunu savunmak değil bir gerçeğin idrak edilmesine vesile olmaktı.
Valla ister inan ister inanma evet işletim sistemim orjinal hala vista ultimate. Kullandığım photoshop hala cs2 çünkü lisanslı olan o. Barı programlar deneme sürümü gerçekten ihtiyacım varsa alırım. Kullandığım temalar marez değil. Aklıma birtek bunlar geliyor. Ha yalansız söyliyeyim bir tek izlediğim filmler orjinal değil Eklemeyi unutmuşum asla MP3 indirmem.