• 18-09-2010, 00:16:37
    #1
    Merhaba arkadaşlar,

    Kardeşim'e (Erkek) kendi adımda aldığım vodafone hattın son 1 yıl içerisindeki mesajların dökümanlarını içeriği ile birlikte yasal yada gsm operatörü yoluyla alabilirmiyim? Kayıt altına alınıyor mu? Bilgisi olan aydınlatabilir mi beni rica etsem.
  • 18-09-2010, 00:17:53
    #2
    Üyeliği durduruldu
    benim bir arkadaşımın sevgilisi 1 haftalık dökümanı çıkarttırmıştı. ama nasıl bilmiyorum. o dökümanı görünce bitirdi herşeyi
  • 18-09-2010, 00:22:52
    #3
    srdr53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benim bir arkadaşımın sevgilisi 1 haftalık dökümanı çıkarttırmıştı. ama nasıl bilmiyorum. o dökümanı görünce bitirdi herşeyi
    Hukuk sitelerinden takip ettimde savcılık talimat verdiği tarihten itibaren kayıt altına alınabiliyormuş. Eğer doğruysa hiç boşuna uğraşmayayım. Ama savcılık talimatı olmaksızın gsm şirketleri sürekli kayıt altına alıyorsa peşinden koşturacam
  • 18-09-2010, 00:25:06
    #4
    Üyeliği durduruldu
    hayırdır. neden bu kadar istiyorsunki.
  • 18-09-2010, 00:26:35
    #5
    srdr53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayırdır. neden bu kadar istiyorsunki.
    Kardeşim cezaevinde ve çocuk boşuboşuna ceza aldı eğer mesajlardan birşey çıkarabilirsek kozlar elimize geçmiş olacak
  • 18-09-2010, 00:34:42
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Must4f4 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kardeşim cezaevinde ve çocuk boşuboşuna ceza aldı eğer mesajlardan birşey çıkarabilirsek kozlar elimize geçmiş olacak
    anladım. umarım kardeşiniz biran önce çıkar. istersen bir avukata danış daha net bilgiler alırsın
  • 18-09-2010, 00:37:35
    #7
    srdr53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    anladım. umarım kardeşiniz biran önce çıkar. istersen bir avukata danış daha net bilgiler alırsın
    Avukat benim için harcayacağı bir nefes için bile para istiyor
  • 18-09-2010, 00:41:04
    #8
    Son 6 aylık detaylı raporları alabilirsiniz diye biliyorum. Ama içeriği çıkar mı emin değilim. Müşteri hizmetlerine danışmayı denediniz mi?
  • 18-09-2010, 02:02:53
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Gönderilen mesajlara bayii'den ulaşabilirsiniz.Gelen mesajlara savcılıktan izin alıp öyle ulaşabilirsiniz.
    Allah kurtarsın kardeşinizi.