Merhaba arkadaşlar,
Kardeşim'e (Erkek) kendi adımda aldığım vodafone hattın son 1 yıl içerisindeki mesajların dökümanlarını içeriği ile birlikte yasal yada gsm operatörü yoluyla alabilirmiyim? Kayıt altına alınıyor mu? Bilgisi olan aydınlatabilir mi beni rica etsem.
Mesaj dökümanları?
9
●119
- 18-09-2010, 00:22:52Hukuk sitelerinden takip ettimde savcılık talimat verdiği tarihten itibaren kayıt altına alınabiliyormuş. Eğer doğruysa hiç boşuna uğraşmayayım. Ama savcılık talimatı olmaksızın gsm şirketleri sürekli kayıt altına alıyorsa peşinden koşturacamsrdr53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-09-2010, 00:26:35Kardeşim cezaevinde ve çocuk boşuboşuna ceza aldı eğer mesajlardan birşey çıkarabilirsek kozlar elimize geçmiş olacaksrdr53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-09-2010, 00:34:42Üyeliği durdurulduanladım. umarım kardeşiniz biran önce çıkar.Must4f4 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
istersen bir avukata danış daha net bilgiler alırsın
- 18-09-2010, 00:37:35Avukat benim için harcayacağı bir nefes için bile para istiyorsrdr53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
istersen bir avukata danış daha net bilgiler alırsın