Son 6 aylık detaylı raporları alabilirsiniz diye biliyorum. Ama içeriği çıkar mı emin değilim. Müşteri hizmetlerine danışmayı denediniz mi?
SAvcılık izini ile çıkar mı bilemeyiz dediler.
Gönderilen mesajlara bayii'den ulaşabilirsiniz.Gelen mesajlara savcılıktan izin alıp öyle ulaşabilirsiniz.
Allah kurtarsın kardeşinizi.
Amin Allah razı olsun. SAvcılık talimat verirse talimat verdiği tarihten itibaren dökümanlar içerik olarak çıkarmış, diğer türlü sadece tarih saat ve mesaj boyutunu kayıt ediyormuş gsm şirketi. Mesaj kayıtı ve sesli kayıtlar yedeklenmesi kayıt edilmesi suçmuş zaten. Hukuk sitelerindeki avukatların aralarında yazdıkları mesajlar öyle.