Merhaba arkadaşlar,
Kardeşim'e (Erkek) kendi adımda aldığım vodafone hattın son 1 yıl içerisindeki mesajların dökümanlarını içeriği ile birlikte yasal yada gsm operatörü yoluyla alabilirmiyim? Kayıt altına alınıyor mu? Bilgisi olan aydınlatabilir mi beni rica etsem.