benim bir arkadaşımın sevgilisi 1 haftalık dökümanı çıkarttırmıştı. ama nasıl bilmiyorum. o dökümanı görünce bitirdi herşeyi
Hukuk sitelerinden takip ettimde savcılık talimat verdiği tarihten itibaren kayıt altına alınabiliyormuş. Eğer doğruysa hiç boşuna uğraşmayayım. Ama savcılık talimatı olmaksızın gsm şirketleri sürekli kayıt altına alıyorsa peşinden koşturacam