• 10-09-2010, 23:01:43
    #46
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Frame06 sitelrini pm ile yollarmsn açık taraması yapayım açık varsa söyleyim kapat yoksa kolay kolay bırakmazlar
  • 10-09-2010, 23:02:35
    #47
    Komik bir index.
  • 10-09-2010, 23:05:03
    #48
    Üyeliği durduruldu
    bunlar da kendilerini insan yerine koyuyorlarya ona çok gülüyorum çapulcular çoluk çocuk işte geçmiş olsun hocam
  • 11-09-2010, 00:00:41
    #49
    Üyeliği durduruldu
    Decoding adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle aşağıdaki patavatsızın sen kimsinki derken kendinide hiçe saydığını görüyorum ve onu muhattap bile almıyorum.

    Muratson kardeş niyetim seni incitmek veya kırmak değil asla yanlış anlama beni;
    Bu dünyada herşey olur "ölümsüzlük" olmaz! var diyorsun ; bütün siteler kurulur elbet ölürler. Elbet hacklenirler. Yani senin dediğidne yanlış ne sistemler çöktü ne bankalar hortumlandı, ne Titanicler battı başka örnek vermeme gerek varmı ki..
    Est. burada yazılanlarda incitilecek veya kırılacak bir cümle yok. Ancak Allah'a inanıyor musun? Kur'an 'a inanıyor musun?

    Cevabın ELHAMDÜLİLLAH ise; Kur-an 'da "Fani hayatta herşey olup, ölümsüzlük olmayacaktır" yazar...

    Kısacası güzel kardeşim; olmayacak diye birşey yok. Bunu ben değil Allah(C.C.) söylüyor. Ben bunları Allah(C.C.) 'a inanarak söylüyorum.

    (lütfen cevabımı yanlış anlama bende senin gibi kırmak incitmek istemem. yanlış anlamak isteyenler olur belki )
  • 11-09-2010, 20:27:36
    #50
    Muratson_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Est. burada yazılanlarda incitilecek veya kırılacak bir cümle yok. Ancak Allah'a inanıyor musun? Kur'an 'a inanıyor musun?

    Cevabın ELHAMDÜLİLLAH ise; Kur-an 'da "Fani hayatta herşey olup, ölümsüzlük olmayacaktır" yazar...

    Kısacası güzel kardeşim; olmayacak diye birşey yok. Bunu ben değil Allah(C.C.) söylüyor. Ben bunları Allah(C.C.) 'a inanarak söylüyorum.

    (lütfen cevabımı yanlış anlama bende senin gibi kırmak incitmek istemem. yanlış anlamak isteyenler olur belki )
    Allaha inanırım. O yüzden imkansıza inanmam. Sonsuz nedir bilmem. (:
  • 11-09-2010, 20:32:38
    #51
    Geçmiş olsun...